.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش بودجه فرهنگی/ مرکز پژوهش های شهری در ساری ایجاد می شود
رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: بودجه فرهنگی شهر ساری از یک میلیارد تومان به ۲۳ میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش شمال نیوز، مسعود مدینه صبح پنجشنبه در مجمع هم اندیشی وروسای کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شوراهای شهرهای مازندران گفت: انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه ای در فرهنگ برخوردار است و فرهنگ بنیادی ترین عنصر توسعه به شمار می رود.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ باید بستر توسعه قرار گیرد گفت: در عرصه مدیریت شهری، رویکرد فرهنگی توجه خاصی دارد و در مجموع کارکردها، برنامه های فرهنگی نیز تدوین شده است.

مدینه افزود: حوزه فرهنگ باید از بودجه و اعتبارات مستقل قرار گیرد از اینرو بودجه فرهنگی شورای شهر ساری از یک میلیارد تومان به ۲۳ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی راه اندازی سراهای محلی تداوم در هشت نقطه از جمله اقدامات ضروری در حوزه فرهنگی در شهر ساری یاد کرد و گفت: آموزش های شهروندی برای حوزه های مختلف نظیر استفاده از امکانات و ساماندهی مناسبات بین شهروندان و شهرداری مورد توجه قرار گرفته است.

مدینه با اشاره به اینکه بسیاری از پروژه های شهری دارای پیوست فرهنگی است اظهار امیدواری کرد تا اجلاس روسای فرهنگی دستاوردهای بزرگی در حوزه فرهنگی داشته باشد.

وی ایجاد مرکز پژوهش ها و ساماندهی اطلاعات شهری را از برنامه ها در ساری بیان کرد.

قاسم قاسمی نایب رئیس مجمع هم اندیشی شوراهای اسلامی گفت: نیازمند برنامه جامع و هدفمند بین شهرهای هستیم تا بتوانیم مشکلات خودمان را حل کنیم.

توجه به هویت فرهنگ شرط لازم همه استعدادها و توانایی است زیرا فلسفه تشکیل شوراها، پیشبرد برنامه های اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و غیره است.

وی ادامه داد: فرهنگ نقش مبنایی در فعالیت های شورا دارد و بر همین منظر، کمیسیون فرهنگی از کمیسیون های موثر شورا است و هرچه این کمیسیون فعال تر باشد دیگر نهادها سازمان یافته تر می شود.

وی تصریح کرد: مازندران بسان یک شهر به هم پیوسته است و چرا نباید تجارب شهرهای خود را به راحتی در اختیار یکدیگر قرار دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر ساری ادامه داد: ما نمایندگان مردم در شهرها وظیفه رسیدگی و حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی را داریم و لازم است استانداری مازندران به اعضای نقش دهد و ما نیازمند برنامه جامع هستیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.